Research on the parameters of light emitting advertising media
PBN-AR
Instytucja
Wydział Elektryczny (Politechnika Warszawska)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
en
Czasopismo
MATEC Web of Conferences
ISSN
EISSN
2261-236X
Wydawca
E D P Sciences
DOI
Rok publikacji
2017
Numer zeszytu
122
Strony od-do
1-7
Numer tomu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
0.5
Autorzy
(liczba autorów: 2)
Pozostali autorzy
+ 1
Konferencja
Indeksowana w Scopus
nie
Indeksowana w Web of Science Core Collection
nie
Liczba cytowań z Web of Science Core Collection
Nazwa konferencji (skrócona)
GAMBIT 2016
Nazwa konferencji
XI Międzynarodowe Seminarium Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
Początek konferencji
2016-11-17
Koniec konferencji
2016-11-18
Lokalizacja konferencji
Gdańsk
Kraj konferencji
PL
Lista innych baz czasopism i abstraktów w których była indeksowana
Streszczenia
Język
en
Treść
This article presents preliminary test procedures for measuring the light performance of advertising media related to the way that the light beam affects the driver. A basic distribution of advertising in terms of light emission and estimated luminance levels that can cause blinding. Finally, the results of the diminishing of the luminance of the surface; examples of luminous ad types and identifies their impact on visibility in terms of the possibility of blinding that results in the deterioration of road safety (especially at night ).
Inne
System-identifier
WUTc5b0526fe2fd4d96b30ee89c4962d156
CrossrefMetadata from Crossref logo
Cytowania
Liczba prac cytujących tę pracę
Brak danych
Referencje
Liczba prac cytowanych przez tę pracę
Brak danych