Oxford-Style Debate as a tool of engineering learning in the teachers practice
PBN-AR
Instytucja
Wydział Energetyki i Paliw (Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie)
Książka
Tytuł książki
EDUCON2017 [Dokument elektroniczny]. IEEE Global Engineering Education Conference : 25–28 April 2017, Athens, Greece
Data publikacji
2017
ISBN
978-1-5090-5466-4
Wydawca
IEEE
Publikacja
Główny język publikacji
EN
Tytuł rozdziału
Oxford-Style Debate as a tool of engineering learning in the teachers practice
Rok publikacji
2017
Strony (od-do)
1868--1870
Numer rozdziału
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
0.21
Hasło encyklopedyczne
Autorzy
Słowa kluczowe
EN
teaching methods
Oxford-Style Debate
Konferencja
Indeksowana w Scopus
tak
Indeksowana w Web of Science Core Collection
tak
Liczba cytowań z Web of Science Core Collection
Nazwa konferencji (skrócona)
EDUCON2017
Nazwa konferencji
IEEE global engineering education conference
Początek konferencji
2017-04-25
Koniec konferencji
2017-04-28
Lokalizacja konferencji
Athens
Kraj konferencji
GR
Lista innych baz czasopism i abstraktów w których była indeksowana
Streszczenia
Język
EN
Treść
Paper presents the experience of the teachers with using of Oxford-Style Debate as a teaching tool. A preliminary glance at the effects of the method are presented. Organization of the event in various embodiments the method is described. The outcomes and potential risks are signed. In the conclusion the usefulness of the method even for engineers teaching is stated.
Cechy publikacji
chapter-in-a-book
peer-reviewed
Inne
System-identifier
idp:106432
CrossrefMetadata from Crossref logo
Cytowania
Liczba prac cytujących tę pracę
Brak danych
Referencje
Liczba prac cytowanych przez tę pracę
Brak danych