Aktywny mailing jako narzędzie marketingu sieciowego
PBN-AR
Instytucja
Wydział Rolniczo-Ekonomiczny (Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
pl
Czasopismo
EPISTEME: Czasopismo Naukowo-Kulturalne
ISSN
1895-4421
EISSN
Wydawca
DOI
URL
Rok publikacji
2013
Numer zeszytu
18
Strony od-do
379-386
Numer tomu
2
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
0.5
Autorzy
Słowa kluczowe
pl
aktywny mailing, mass mailing, internet
en
active mailing, mass mailing, internet
Streszczenia
Język
pl
Treść
Aktywny mailing jest obecnie najdynamiczniej rozwijającą się gałęzią marketingu sieciowego. Najpopularniejszą formą elektronicznej komunikacji z rynkiem wśród przedsiębiorstw jest newsletter (korzysta z niego 64 proc. przedsiębiorstw ze wszystkich branż). E-mail marketing jest nie tylko jednym z najbardziej efektywnych kanałów komunikacji w marketingu, ale jednocześnie jednym z łatwiejszych w użyciu narzędzi marketingowych.
Język
en
Treść
Active mailing is currently the fastest growing sector of network marketing. The most popular form of electronic communication with the market among companies is newsletter (it uses 64 percent of companies from all sectors). E-mail marketing is not only one of the most effective channels of communication in marketing, but also one of the easiest-to-use marketing tools.
Inne
System-identifier
UR16771837d053414098b3e33f0599fe12