Czy reklama zobowiązuje? Treści zamieszczane w reklamach, które wchodzą do umowy zawartej z konsumentem. Uwagi na tle nowelizacji przepisów KC o rękojmi
PBN-AR
Instytucja
Wydział Prawa i Administracji (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie)
Książka
Tytuł książki
Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych / redaktorzy Maria Królikowska-Olczak, Beata Pachuca-Smulska
Data publikacji
2015
ISBN
978-83-255-7932-6
Wydawca
Wydawnictwo C.H. Beck
Publikacja
Główny język publikacji
pl
Tytuł rozdziału
Czy reklama zobowiązuje? Treści zamieszczane w reklamach, które wchodzą do umowy zawartej z konsumentem. Uwagi na tle nowelizacji przepisów KC o rękojmi
Rok publikacji
2015
Strony (od-do)
37-61
Numer rozdziału
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
1.25
Hasło encyklopedyczne
Autorzy
(liczba autorów: 1)
Redaktorzy
Inne
System-identifier
0000011419