The nature of child-adult interaction : from turn-taking to understanding pointing and use of pointing gestures
PBN-AR
Instytucja
Wydział Filozoficzny (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
angielski
Czasopismo
Psychology of Language and Communication
ISSN
1234-2238
EISSN
2083-8506
Wydawca
URL
Rok publikacji
2014
Numer zeszytu
2
Strony od-do
87-105
Numer tomu
18
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
Słowa kluczowe
EN
child-adult interaction
turn-taking
joint attention
pointing gestures
infancy
Open access
Tryb otwartego dostępu
Otwarte czasopismo
Wersja tekstu w otwartym dostępie
Wersja opublikowana
Licencja otwartego dostępu
Creative Commons — Uznanie autorstwa-Niekomercyjne-Bez utworów zależnych
Czas opublikowania w otwartym dostępie
Razem z publikacją
Cechy publikacji
peer-reviewed
original-article
Inne
System-identifier
18221
CrossrefMetadata from Crossref logo
Cytowania
Liczba prac cytujących tę pracę
Brak danych
Referencje
Liczba prac cytowanych przez tę pracę
Brak danych