Badania nośności, równości i szorstkości przebudowywanych nawierzchni lotniskowych na lotnisku Kraków – Balice wraz z opiniowaniem rozwiązań równoważnych w ramach realizowanej inwestycji
PBN-AR
Instytucja
Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych
Informacje podstawowe
Rok publikacji
2016
Główny język publikacji
pl
Strony
97-97
Numer tomu
Seria wydawnicza
Numer w serii wydawniczej
Numer wydania
2/24/16
Wydawca
Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych
Miejsce wydania
Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych
ISBN
ISMN
ISSN
Mapa
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
Autorstwo oznaczone
Słowa kluczowe
pl
lotniskowa nawierzchnia betonowa
nośność nawierzchni
równość nawierzchni
szorstkość nawierzchni
Streszczenia
Język
pl
Treść
Przedmiotem pracy były nawierzchnie lotniskowe dróg kołowania: „Alfa”, „Bravo”, „Charlie”, „Fokstrot”, „Golf” i „Juliet”, płyt postojowych „BAT” i „PPS”, a także końcowe odcinki drogi startowej na obu jej kierunkach w Międzynarodowym Porcie Lotniczym im. Jana Pawła II w Krakowie - Balicach. Zakres pracy podczas badań prowadzonych na przebudowanych nawierzchniach lotniskowych obejmował wykonanie badań nośności, równości i szorstkości ww. nawierzchni.
Cechy publikacji
EXPERTISE_REPORT
Inne
System-identifier
711494